Pazartesi, Mayıs 01, 2006

Söze 20 Gün Kala...

Uzun zamandır buraya yazmama rağmen yorum gelmemesi artık blogumun ilgi görmediği izlenimini verdi bana. Kimse merak etmesede ben yine de yazmaya karar verdim. Bir de şöyle bir şeye karar verdim; ben buraya belli olduğu zaman nikah tarihini, saatini yazacağım ki bu blogu okuyanlar ve yorum yazanlar nikahımıza gelebilsinler ve o mutlu günümüzde yanımızda olabilsinler. Tabi gelmek istemeyebilirsiniz ama ben yine de yazmayı planlıyorum. Bilindiği üzere 20 Mayıs'ta istemeye gelecekler yani sözlenmiş olacağız (bana göre çok gereksiz hem söz hem de nişan ama annem isteme olmadan olmaz dedi), 3 Haziran'da da nişanlanacağız.
Onun dışında ne gibi gelişmeler var hayatımızda hemen anlatayım, geçen hafta Hüseyin'in Romanya'da yaşayan dünya tatlısı kuzenleri Melek ve Meral'le beraberdik. 22'sinde İstanbul'a geldiler ve süper bir hafta geçirdik beraber. Cumartesi akşamı dördümüz Çamlıca tepesindeydik, Pazar günü Hüseyin'in ablası Didem'de kahvaltıdaydık (epeyi kalabalıktık), öğleden sonra Aliler'de mangaldaydık, Pazar akşamı da Taksim'deydik. Salı günü kızlarla salı pazarını 6 saat gezdikten sonra akşamında Hüseyinler'de yemek sonra da Moda da dondurma.... bir iki program daha cumartesiye kadar. Kuzenler Cumartesi 17.00 de yola çıktılar ve gittiler malesef :(
Kızlardan biraz bahsetmek istiyorum çünkü uzun zamandır tanıdığım en sıcak insanlardı. Sanki kırk yıllık arkadaşmışız hatta kuzenmişiz gibi davrandılar bana. Zaten yanlarında bir sürü hediyeyle gelmişler ve sürekli gülümseyen yüzleriyle geçen haftamızı gerçekten çok mükemmel geçirmemizi sağladılar. Buradan onlara çok teşekkür etmek istedim. Kızlar buraya hep gelin, ben sizi çok sevdim :)
Bu haftasonunun bir diğer programı ise hep gittiğimiz kuzenim Esra, manevi abim Özgür ve yeğenim Koraylardı. Yine çok güzel bir haftasonu geçirdik (herzamanki gibi). Esracığım ve Özgürcüğüm herşey için çok teşekkür ederiz, herşey her zamanki gibi kusursuzdu, iyiki varsınız.
Kısacası güzel günler geçiriyoruz, hemde bu kadar sıkıntımız olmasına rağmen. Sıkıntılarımız bilindiği üzere, benim işsiz olmam, iş bulamazsam evlenemememiz, Hüseyin'in işlerinin daha da bir düzene girmesini beklememiz gibi...
Şimdilik benden bu kadar, Aşkım bitanem sevdiğim sevgilim herşeyim seni çok ama çok seviyorum. Sen benim herşeyimsin ve her zaman öyle kalacaksın...

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba Selincim,

Sanma ki artık siteni merak etmiyorum,tam tersi hep kontrol ettim.Yeni gelişmeler olmayınca nasıl olsa sen yazarsın diye yazmadım.Seni kasıyormuşum gibi geliyor.
Çok sevindim iyi zaman geçirdiğine yalnız şu iş konusunda üzüldüm.Diyordun ya ingilizceyi konuşmayı sevmem.
Bence bi an evvel onu iyileştirmeye bak,pratik falan yap ingilizce bilen birileriyle.
Türkiyede yabancı dil halen çok ama çok önemli bir unsur, senin bölümün de iyi o yüzden kesin daha rahat bir iş bulursun,dil şıkını da eklersen cv-ne.
Anladığım kadarıyla sadece çekiniyorsun biraz.Bunları bir an evvel aşıp , daimi mutluluğuna en kısa zamanda kavuşman ümidiyle!
Sevgiler,
(Bu arada foto atacaktın noldu?)..

Adsız dedi ki...

selamlar bu habre sevindik tebrikler almanyadan

Adsız dedi ki...

ben ve 3 arkadaşım gelmek isteriz

Adsız dedi ki...

lütfen isteme anında resim çekip koyun siteye merak ediyoruz
D&B Company /Gebze

Adsız dedi ki...

Anneniz haklı istemeden olmaz bize yakışmaz nede olsa bir örf adet vardır

Adsız dedi ki...

Gülümsettiniz sağolun

Adsız dedi ki...

beşiktaş çarşı taraftar gurubu olarak sevginizi izliyor takdir ediyoruz saygılar

çarşı herşeye karşı...
aşk hariç..