Çarşamba, Mayıs 10, 2006

Aşkımı Özledim :)

Bizim sayemizde buraya yorum yazan sıkı takipçime İlker diye biri aşık olmuş, daha doğrusu aşk değilde yazılarını okuyunca heyecenlanıyormuş. Bu duruma sıkı takipçim ne der bilmiyorum ama bence çok ilginç birşey bu. Bu konuda yorum yapmak ban düşmez, o yüzden hadi hayırlısı diyorum sadece.
Aşkımı özledim diye başladım yazıma çünkü aşkımı en son cumartesi gecesi gördüm ve bu akşam onu görmeyeli 4 gün olacak. Kısacası aşkımı çok özledim ama onun bu aralar işleri o kadar yoğun ki evine bile zor gidiyor. Bu kadar yoruluyor diye çok üzülüyorum, umarım iyi sonuçlar elde edilir. İşi çok ama çok iyi olur. Bende günlerdir ablam ve onun depresyonuyla ilgileniyorum, dün onlarda kaldım, belki bu akşamda kalırım çünkü yarın doktora gideceğiz beraber. Doktordan sonra da Beykoz'da bir yere iş görüşmesine gideceğim, bakalım ne olacak. Cumada İmesin orada bir yere gideceğim. Zannedersem iki yerde ufak çapta yerler, yani benim istemeyeceğim türde yerler ama ummadık baş taş yarar derler. Gidince göreceğim artık nasıl olduğunu...
Herneyse şimdi misafirlerimiz geldi, sonra yine yazarım. Aşkım bitanem canım herşeyim seni çok seviyorum ve çok özledim...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba Selincim,

Umarım iyisin.Dün ki yorumla (ilker nickli kişinin yazdığı yorum)ilgili sen nasıl şaşırdıysan ben de çok şaşırdım.Hiç de böyle bir şey okuyabileceğimi aklımdan geçmezdi.
Ben bu bloga senin anlatıklarına yorum yazmaya giriyorum sadece,başka bir şeyleri değil.
İlker nickli arkadaşım,yazdıkların çok samimi olabilir,yorumların için olan düşüncelerine de saygı duyuyorum,ama unutmayalım ki bu blog Selinin blogudur,ve buraya sadece kendisi ve anlatıkları üzerinde yorum atabiliriz başka bir şeye değil,anlamı yok yani.
Buna açıklık getirdikten sonra , işini soracaktım Selincim , noldu umarım iyi gelişmeler vardır.
Bence en kısa zamnda verim alabilmen için cv-ni çeşitli yerlere gönder internet'teki iş sitelerine de .mesela www.kariyer.net ve www.ishbul.com baya iyidir bu konuda , öbür siteler gibi de çok dağınık değildir aradığını daha çabuk ve kolay bulursun.

Senden en kısa zamanda her zamanki gibi güzel haberler duyma ümidiyle,

Sevgiler,
Sıkı blog takipçin yada Angelheart diyebilirsin bana,bu benim en sevdiğim filmlerin adıdır.Kusura bakma ama adımı yazmak istemiyorum,malum burası internet herşey olabilir.Umarım bu konuda beni anlarsın.
Bi daha ki yorumuna kadar,iyi günler dilerim sana;)
Angelheart

Adsız dedi ki...

Merhaba İlker,

Şimdi ben yanlış anlaşıldım.Özür dilenecek herhangi bi şey yaptığını düşünmüyorum.Yazdıkların da bi anlamı yok demedim,ama burası Selin'in sitesi sonuçta ona yorum atmaya giriyoruz buraya.Gene de yorumlarım için yapmış olduğun değerlendirme için teşekkürler.
Eğer onlar güzelse,Selinin ve onun yazdıklarından dolayı etkilendiğim için , samimi oldukları için güzel çıkmış olabilirler.
Selincim merhaba bu arada.Umarım iyisin.Sana bu sitenle bu kadar güzel bir ilişki örneği gösterdiğin için bir daha teşekkür etmek isterim.
Bugünlerdeki ilişkilerde olan o gri ve yapay (hepsinde olmazsa da bile) nüansları ilişkinize yansıtmadığınız için , her koşulda birbirinize destek çıktığınız ve anlayış dolu olduğunuz için sizin sevginize çok saygı duyuyorum ve umarım hep böyle kalır.

Sevgiler,
Angelheart

Adsız dedi ki...

Merhaba Selincim,

Birkaç gündür yazmıyorsun da merak ettim seni,ne oldu başvurmaya gittiğin yerler nasıl geçti?Umarım pozitif gelişmeler vardır.
Bu arada heyecanlısındır herhalde bu hafta sonu sözün var.Umarım bu hafta içinde işle ilgili de bir çözüm alırsın.

Kendine iyi bak,
Abgelheart