Salı, Mayıs 23, 2006

SÖZLENDİK :)))


Sonunda sözlendik...
Hemen kısaca o akşamı anlatayım, ben tabiki yine çok heyecanlandım ama bu heyecan o kadar güzeldi ki anlatamam. Biz toplamda 10 kişiydik, Hüseyinler de 13 kişi geldiler (Ceren ve Ali Yasin'i saymazsak). Ben, ablamlar ve kardeşim sayılan Tulu ile epeyi bir koşturduk. Kahveydi, yemeklerdi, çay servisiydi derken yorulduk. Benim yorulmam önemli değil ama diğerleri de yoruldular ama onlar olmasa çok kötü olurdu. Onlara burdan çok ama çok teşekkür ederim. Hüseyinler 8,5-9'a doğru geldiler. O saate kadar ne heyecanlar yaşadım tahmin bile edilemez. Hatta bir ara babam benim heyecanımı görünce beni kızdırmak için vazgeçtiler diye beni kızdırdı. Herneyse akşam çok güzel geçti, isteme anında Hüseyin'in babası epeyi bir heyacanlanmış (Hüseyin öyle dedi, ben farkında bile değildim), ama asıl heyecanı Hüseyin'in babası bana yüzüğü takarken yaşadım. Hamit amca (yani Hüseyin'in babası) yüzüğü takarken "biz gelin değil kız alıyoruz, eskiden de seviyordum seni ama şimdi daha çok sevdim" deyince ağlamamak için zor tuttum kendimi. Cidden çok güzel bir konuşmaydı.
Herneyse gece 11,30 sularında da bitti. Herşey çok ama çok güzledi...
Ertesi gün sevgilime nazar değdi ve askerden geldiğindeki gibi hastanedeydi ve serum verdiler ona. Yine potasyumu eksilmiş, yine midesini ve bağırsaklarını üşütmüştü. Doktor gıda zehirlenmesi diye düşündü. Kaç gündür evde ve halsiz bir şekilde yatıyor.
Aşkım biran önce iyileş, ben seni hasta görmeye hiç dayanamıyorum. Seni çok ama çok seviyorum.
Not: Geçen sefer yazdıklarım galiba yanlış anlaşılmış, insanlar bizim hakkımızda dedikodu yapıyorlar ama bizim Hüseyin'le hiç bir problemimiz yok. Aksine insanlar konuştukça biz birbirimize daha da çok bağlanıyoruz ve Angelheart'ın yazdıklarına tamamen katılıyorum.
Şimdilik bu kadar...
Resim koyuyorum sonunda :)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba Selincim,

Öncelikle ikinizi de çok kutluyorum canım.Allah sonuna kadar erdirsin!
Fotoda çok güzel çıkmışsınız,ne kadar heyecanlı olduğun fotodan da anlaşılıyor.
Hüseyinin babasının konuşması da çok güzel,ne kadar mutlu sana ki gelien gireceğin aile seni daha şimdiden bu kadar çok benimsemiş.
Ama sen bunu hakediyorsun zaten.
Hüseyine de geçmiş olsun!Bütün nazarlar onun üzerinde çıktı sanki.Neyse umarım ki hepsi bu kadar.Umarım ki siz hep mutlu olursunuz,hep aşık ve birbirinize bağlı olursunuz, çünkü bunu hakediyorsunuz.
Insanlar da zaten bir süre sonra sizinle uğraşmaya bırakırlar.
Bizim oralarda çok güzel 1 atasözü var : En büyük şaşkınlık en fazla 3 gün sürer..sonra unutulur.insanlar bir gün sizinle uğraşmaktan vazgeçecekler.
Sana mutluluklar diliyorum ve yeni gelişmeleri bekliyorum.
Sevgiler,
Angelheart.