Pazartesi, Mayıs 08, 2006

Selamlar

Arkadaşlar merhaba,
Öncelikle sıkı takipçime çok yüklenildiğini düşünmekteyim. Şunu belirtmeliyim ki ben bu blogu Hüseyin askerden geldikten sonra devam ettirmemeyi düşünürken, benim sıkı takipcim olan (yani merhaba Selincim diye başlayan) kişi bir gün bana bu blogun Vatan gazetesinde çıktığını söyledi ve yeni haberlerimizi beklediğini söyledi, bende onun üstüne yazmaya devam ettim. Bugün burada yazıyorsam onun payı büyüktür, hemen belirtmek istedim.
Bir daha yinelemek istiyorum ki bu blogda tartışmaların olması cidden canımı çok sıkıyor. Ben burayı mutluluğumu, sevgimi Hüseyin'imle paylaşmak için başlattım ama lütfen beni üzecek yorumlar yazmayınız. Tartışmak için bir sürü forumlar var, oralara girip istediğiniz konuda tartışabilirsiniz arkadaşlar. Sizlerin bu blogu okuması ve beğenmesi cidden çok hoşuma gidiyor ama birde şu ufak tefekte olsa tartışmalarınız olmasa.
Herneyse Hüseyin'imle Cumartesi beraberdik ve yine çok mutlu, huzurlu, neşeli saatler geçirdik. Beraber Natilusa gittik ve Mission Impossible 3 'yi seyrettik, ben beğendim. Bence epeyi bir heyecanlıydı, zaten aksiyon filmelri hep sevmişimdir. Bu filmler biraz abartı olsa da yine heyecan verici ve sürükleyici olduğu için beğeniyorum ben. Bir dahaki sefere İçerideki Adam'a gideceğiz, çok güzel diye duymuştum. Bu arada gitmeyenler için Buz Devri 2 süperdi, tavsiye ederim animasyon sevenlere...
Aşkım bitanem seni çok ama çok seviyorum. Bu arada bugün bizim 16. ayımız bitti. Her geçen 16 ay için Aşkıma çok teşekkür ederim. Hepsi birbirinden güzeldi ve ben her geçen gün onu daha da çok seviyorum...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba Selincim,

Anlayışın ve değerlendirmen için teşekkürler.
Ne mutlu bana ki bu blogun devamında payım büyük olmuş,buna çok sevindim gerçekten.
Bu arada 16.ncı ayınız kutlu olsun!Her gününüz bugünden daha güzel ve sevgi dolu olsun!

Sevgiler,
Sıkı blog takipçin;)