Cuma, Nisan 21, 2006

Dünkü Yoruma Cevaben...

Dün ve daha önceki günlerde de yorum yazan ama adını bilmediğim blogumun sıkı takipcisi, öncelikle beni çok iyi anlamışsın yine. Güzel yorumların için çok saol. İnsanlar her iyinin arkasından kötünün geleceğine alışmışlar ve ben birşey yazmayınca hemen kötüyü akıllarına getirip, bizim ayrıldığımızı düşünmüşler. Aslında Hüseyin'in askerliği bitince hiç yazmayacaktım ama gelen yorumlar üstüne tekrar yazmaya başladım. Ayrıldığımız konusundaki yorumları ben patavatsızlık olarak görmüyorum, bu kadar uzun zaman benden ses çıkmayınca kötüyü akıllarına getirmişler ama aman Allah korusun.
Düşüncelerim ve yazdıklarım gerçekten çok samimi, ne hissediyorsam onu yazıyorum. Zaten hissetmediğim birşeyi yazmamın da anlamı yok bence.
İş konusundaki soruya gelince, Kasımdan beri işsizim, ingilizce konusuna gelince liseyi ve üniversiteyi ingilizce okudum ama zorunlu olmadıkça konuşmam, sevmem. Lisede ikinci dilimde almancaydı ama aradan çok sene geçtiği için unuttum sayılır ama biraz üstüne düşsem hatırlamakta zorlanacağımı düşünmüyorum.
Az evvel Hüseyin'imle konuştuk, o şuanda ofiste çalışıyor, bense ablamların evindeyim, bebek uyandığı için daha fazla yazamayacağım. Yani şimdilik bu kadar.
Aşkım seni unuttum sanma, sana birşeyler yazmadan bitirmem. Seni çok ama çok fazla seviyorum :)

2 yorum:

nevra dedi ki...

AAAA SEN MEŞHUR OLMUŞSUN KIZ:))))

Adsız dedi ki...

Bir internet sitesinde ayrıldılar diye haber yapmışlar okuyunca üzüldüm ama burada okuyunca sevindim ki ayrılmamışsınız
sonuna kadar arkanıuzdayız