Cuma, Mayıs 26, 2006

Sevgilim İyileşiyor



Bugün işim olduğu için buraya az yazabileceğim ama resim koyacağım 1-2 tane. Hüseyin'imin hastalığı daha iyi durumda, artık işe gidebiliyor hatta bugün epeyi bir yoğun. Şuanda canım sevgilimin büyükbabası ameliyat oluyor, inşallah çok iyi geçiyordur. Akşamüstü Hüseyin'in işleri bitince onu görmeye hastaneye gideceğiz. Büyükbabanın ameliyatı dolayısıyla bizim nişanımız biraz ileri tarihe atılacak. O yüzden 3'ünde olmayacak şimdiden haber vermek istedim.
Bugün buraya yine sözümüzden bir resim koyacağım, hem anne ve babalarla hemde Hüseyin'ime kahvesini verirken.
Aşkım sevgilim bitanem seni çok ama çok seviyorum. Sen benim herşeyimsin...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba Selincim,

Öğlen de bıraktım 1 yorum ama nedense gelmemiş.
Neyse ben de gene yazarım sana.
İnan şu sayfana o kadar alıştım ki artık adet haline geldi.internete girdiğim her anda girmezsem olmaz yani:)
bugün de sana yazmaya girecektim çünkü 3-4 gündür yeni bi şeyler yazmıyordun ki ne göreyim ; sen yeni haberlerle ve fotolarla gelmişsin gene.
Fotolar çok güzel olmuş.Anneni çok sevdim çok şirin çıkmış,sen ona acayip benziyorsun.Baban da çok tatlı.Hüseyin annesi biraz otoriter gibi duruyor, ama gene de çok iyi ve tatlı bir insana benziyor.Babası çok şeker gözüküyor.
Siz tabii ki süpersiziniz.Marşallah diyorum bu arada,nazara gelmeyin.
Hüseyin de iyileşmiş artık daha rahatsın herhalde.B.babasına da geçmiş olsun.
Umarım en kısa zamanda gene güzel haberlerinle neşelendirirsin bizi.
Kendine iyi bak,
Angelheart.

Adsız dedi ki...

gene ben Selincim,

Şu kahve dağıttığın fotoya bayıldım.Çok şekersin orda.Heyecanın ta buraya kadar geldi:)
Sevgiler,
Angelheart

Adsız dedi ki...

Merhaba Selincim,

Nabersin nasıl geçiyo?
Umarım herşey yolunda.
Ben büyük bir kaza geçirdim arkadaşlarla kalıdğım eve hırsız girdi c.tesi sabahı.biz uyurken gelmişler.işin kötüsü onları duymamız.kaç gündür psikolojimiz çöktü desem yeridir:(şimdi yeni ev bakıyoruz:(napalım geçecek bunlar da.
Umarım sen iyisin,umarım Hüseyin de tamamen iyileşmiştir.
Güzel haberlerini dört gözle bekliyorum.
Kendine iyi bak,
Angelheart