Çarşamba, Mayıs 03, 2006

Yorumlara İstinaden

Bir önceki yazıma yapmış olduğunuz yorumlar için çok teşekkür ederim. Sanki günden güne okur sayısı artıyormuş gibi geliyor bana. Okur sayısını tam bilemesem de yorum yapan sayısı gerçekten de epeyi bir arttı. Türklerin aşka ne kadar önem verdiğini ve gerçekten aşksız hayatın anlamsız olarak düşünüldüğünü çok iyi anladım. Aşka ve gerçek sevgiye bu kadar önem veren bir toplum olduğumuz için bir kere daha Türk olmamla gurur duydum. Şimdi ne alaka diyeceksiniz ama bence çok alakalı. Amerikada veya Avrupa ülkelerinde sevgi bizdeki gibi ilk sırada değil. Amerika da bencil, kendilerinden başkasını düşünmeyen, çıkarcı, yalancı insanlar var. Malesef hemen hemen tüm gençlerin özendiği Amerika ve Avrupa hiç öyle özenilecek gibi değil, aksine onların bizden özenmesi gereken çok şey var. Bu konuda bir sürü şey yazılır ama bu blogun amacı bu konular değil.
Hemen Hüseyin'ime döneyim ve onu ne çok sevdiğimi hatırlatayım. Dün akşam 9 gibi bize geldi ve babamın işleriyle ilgili birileriyle görüştüler. O sayede bizde görüşmüş olduk ama bu akşam görüşemeyeceğiz çünkü onun işiyle ilgili birileriyle yemeğe çıkacaklar. Yani geç saatte ancak evine gider. Bugün buraya birşeyi daha yazıp son vereceğim yazıma.
Bugün çok istediğim bir yere iş görüşmesine gittim, inşallah olur. Lütfen benim için dua edin.
Aşkım bitanem seni çok ama çok seviyorum. Sen benim hayatımın aşkısın...

11 yorum:

Adsız dedi ki...

Malesef şirkette internete izin verilmediği için yorum yazamıyoruz şu anda arkadaşlarımızla internetcafe'ye geldik ve yorum yazıyoruz bizler gibi milyonlarca insanın yorum yapmadan sadece okuduklarını tahmin ediyoruz show must go on ...
sen her zaman devam et

Erkin ve Arkadaşları

Adsız dedi ki...

bizde yorum yazmıyoruz belki ama izlemiyor değiliz

Adsız dedi ki...

bu akşam yemeği işi nerden çıktı kimle yemeğe gidiyormuş hüseyin???

Adsız dedi ki...

lütfen ortalığı bulandırmayın

Adsız dedi ki...

inşallah işinizde de sevginizde olduğu gibi başarılı olursunuz

Adsız dedi ki...

bu siteyi bir televizyon kanalında gördüm gerçekten güzelmiş tebrikler ve mutluluklar dilemek istedim

Adsız dedi ki...

burayı benim gibi amma çok izleyen varmış şaşırdım kaldım doğrusu demekki okuyup yazmayan binlerce kişi var

Adsız dedi ki...

Merhaba Selincim,

Haberlerine çok sevindim.Umarım hep böyle iyi devam eder.Umarım senin de bu işin olur,dua edeceğim senin için.
BU arada Amerika ve Avrupa hakkında yapmış olduğun yorumların kısmen doğru olduğunu yazacam.Herkes dediğin gibi bencil değil çünkü.Yani bazı şeylere geneleştirmeye geçmemek lazım.
Ben türk değilim,arnavutum ama bizim orda da aşka çok önem verilir.
Her neyse canım ne önemi var ,aşkın vatanı mı olurmuş!
Size mutluluklar ve aşkınızın hep böyle devam etmesini dilerim.
Senin blogunun sıkı takipçisi! :)(baktım ki artık sadece ben anonim değilim , kendimi ayırmak istedim diğerlerden)

Adsız dedi ki...

Selincim
biraz önce yazdıklarımı dikkate alma saçmalamışım biraz kusura bakma canım

Adsız dedi ki...

Merhaba SElicim,

Demin birisi adımı kullanarak yazdığım yorum için biraz saçmalamışım deyip özür dilemiş.
Bence bu yağtığı saygısızlık ve terbiyesizlik.Benim düşüncemle aynı firkirde olmayabilir,ama bu düşüncemi saçmalık yapmaz.
Blogunun bu şeye maruz kaldığı için özür diliyorum .Öbür arkadaşın da özür dilemesi gerektğini düşünüyorum.
Burası saçma sapan bir forum değil,çok samimi bir insanın blogudur, o yüzden oyun oynamaya girmeyin buraya.
Sevgiler Selincim,
Blogunun sıkı takipçisi

Adsız dedi ki...

ben sizin için yazmadım yanlış anladınız ben şüpheci nickli kişiyim :(