Perşembe, Mayıs 04, 2006

Yorumlara...

Nete öylemesine girmiştim ama yorumlarınıza cevap yazmadan dayanamadım, öncelikle Amerika ve Avrupa konusunda yanlış anlaşılmışım hemde en sıkı takipçim tarafından. Tabiki Amerika ve Avrupa daki herkes için bencil demedim. Çoğu öyleler diye düşünüyorum, senin Arnavut olman benim senin için de aşktan anlamadığını düşünüyorum demek değil. Bu arada her Türk de aşktan anlıyor gibi bir genelleme yapamam. Ama genel olarak sevgiye önem verildiğini söyleyebilirim.
Bu konuya açıklık getirdikten sonra iş konusunda yine hüsrana uğradığımı söylemek istiyorum. Geçen gün gittiğim görüşme malesef olmadı ve ben çok ama çok üzgünüm.
Onun dışında arkadaşlar çok rica edeceğim, burası tartışabileceğiniz bir forum olarak hazırlanmadı. Bu aralar sinirlerim çok bozuk olduğu için cidden bu tarz yorumlar okumak istemiyorum. Bu blog aşk ve sevgi üstüne.
Aşkım'ın yemeğe çıkması konusunda bir yorum yapılmış ama bence epeyi komik bir yorum, kızmadım yani. Hüseyin'in yemeği iş yemeğiydi ve beylerleydi. Bayanlarla olsa da ben Hüseyin'i asla böyle bir konu da kıskanmam. Ben kendime ne kadar güveniyorsam ona da o derece güveniyorum yani siz rahat olur. Güvensiz bir ilişki değil bizimkisi...
Aşkım şu zor günlerimde yanımda olduğun için, her ağlamam da bana çok güzel destek olduğun için, benim olduğun için çok teşekkür ederim. Seni çok seviyorum bitanem

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba Selincim,

Bugün yorum atan arkadaşlarla oluşan gereksiz tartışmadan dolayı üzgünüm.Bu blog benim için özeldir ve güzeldir,asla da onu başka bir amaçla kullanmam.Seni de yanlış anlamadım,biliyorum zaten genel konuştuğunu.Her neyse..
Çok istediğn işin olmamış,sıkma canını,sürekli ararsan bulursun bir şeyler.Umarım en kısa zamanda istediğn kriterlerde bir iş bulursun.
Yeter ki siz birbirlerinize yakın olun ve destek çıkın,en kısa zamanda mutlaka iş bulacaksın.
En kısa zamanda güzel haberlerini duyma ümidiyle,

Sıkı blog takipçin:)

Adsız dedi ki...

üzüldük

Adsız dedi ki...

çok üzgünüz emre ve cenk

Adsız dedi ki...

sıkma canını bidahaki sefere olur

sinan koç izmir

Adsız dedi ki...

merhaba selincim diye başlayan kişi bence artık ortalığı karıştırmayı bırak

koreal

Adsız dedi ki...

evet lütfen merhaba selincim diye başladığınız yazılardaki iğnenemeleri bırakın ız burası huzur dolu olduğu için izliyoruz

Koske Holding elemanları

Adsız dedi ki...

Sırf sana ve bloguna olan saygım yüzünden bloga yazmadım kaç gündür.
Bana iğnemeli konuşmamamı söylemişler arkadaşlar,ortalığı karıştırdığımı söylemişler.
Benim amacım asla bu değildir.Bunu sen de biliyorsunsanırım.Niçin benim yorumuma bu kadar abartılı tepki verildiğini de anlamadım.
Elimde olmamasına rağmen oluşan tartışma için özür de dilemiştim.Niçin bu kadar üstüme gittiklerini anlamadım.Umarım bu konu kapanır ve senden en kısa zamanda güzel haberlerini alırınız.
Bu arada işle ilgili ne oldu bir gelişme var mı?
Sevgiler,
Sıkı blog takipçin;)