Pazartesi, Haziran 05, 2006

Yeni Resimler

Öncelikle Angelheart'a çok çok geçmiş olsun diyerek başlamak istiyorum. Umarım en kısa zamanda yeni bir ev bulabilirsin. Hırsız olayını çok iyi bilirim, bizim eve de girmişlerdi ve evde heryere dokunurken tiksinir olmuştuk, çok iğrenç birşeydi. Tekrar çok çok geçmiş olsun.
Geçen sefer buraya koyduğum resimlerde yanlış birşeyler anlaşılmış olabilir diye, hemen bir açıklama yapmalıyım. Resimde soldan sağa doğru benim annem, babam, Hüseyin'im, ben, Hüseyin'in bbası ve en sağda da annesi var. Bence ikimizin de annesi çok şeker, Hüseyin'in annesini cidden seviyorum ve eğer resimde öyle anlaşıldıysa düzeltmek istedim.
Yeni resim şimdi buraya koymuyorum çünkü buraya shutterfly adresimi yazacağım, daha kolay olacak tüm resimleri görmek.
Adresim; www.selintanyas.shutterfly.com
Şimdilik bu kadar, Aşkım seni çok ama çok seviyorum. Bugün acayip bir şeker geliyor telefonda sesin, söylemek istedim.

Hiç yorum yok: