Salı, Haziran 06, 2006

Bugün de Yazayım Dedim


Bugün yazmamın sebebi eski linklerimin nasıl olduğunu bilmediğim bir şekilde silinmiş olmaları yüzünden yeni linkler eklediğimi haber vermek istemem. Tüm resimlerin olduğu shutterfly linki ve Hüseyin'imin işi bir de blog yapmamı sağlayan Filiz'ciğimin yani Hocamın Blogunun linkini koydum.
Dün resim koymamıştım ama bugün koymayı planlıyorum. Resimsiz niyeyse bir çirkin gözüktü gözüme yazdıklarım.
Birazcık haftasonu yaptıklarımızı anlatayım bari, annemle beraber Hüseyin'in büyükbabasını ziyarete Hüseyinler'in evine gittik. Büyükbaba çok iyi görünüyordu, inşallah çarçabuk iyileşir ve hiç bir şeyi kalmaz, eskisinden çok daha sağlıklı olur. Biz annemle 1,5ta onlardaydık, 1-1,5 saat oturduktan sonra annem eve geri döndü bizde Hüseyin'le iki adım ilerideki ablası Didemler'in evine gittik. Orada bir yarım saat oturduktan sonra o sıcak havada en iyisinin klimalı yerler olduğunu düşünerek Natilusa gittik. Önce yemek yedik sonra da X-Men'e gittik. Yani kısacası sevgilimle yine güzel bir gün geçirdik. Film çok da güzel olmasa da sevgilimle geçirdiğimiz her saat bana acayip eğlenceli geliyor, o yüzden yine süper bir gündü diyebilirim.
Herneyse bugün buraya iki resim koyacağım, resimlerden üstteki (soldan sağa doğru) benim eniştem Günkut, ablam Pelin ve benim sağımda olan Tülin ablamla olan resmi birde Hüseyin'in ablası Didem ve eniştesi Nejdet'le çektirdiğimiz resmi koyacağım.
Aşkım sevgilim ben seni şimdiden çok özledim ve her zamanki gibi seni yine çok çok çok ama çok seviyorum...

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba Selincim...

Öncelikle çok teşekkürler.Sen de o durumu yaşadığına göre beni çok iyi anlamışsın.Allah'tan ev buldum.Küçüktür ama çok nezih bir yerde.İşime de yakın.Bu sevindirici bir haber.
Fotolar çok güzel çıkmış hepsi çok hoşuma gitti.
Her şeyin yoluna gittiğine çok sevindim.
Senden gene en kısa zamanda güzel haberlerini duyma dileğiyle,
Sevgiler,
Angelheart

Adsız dedi ki...

selin arkadaşım benim de blogum var ama nasıl link eklendiğini bir türlü çözemedim.bana da anlatabilirmisin?
bu arada mutluluklar sana.

Selin Tanyaş Çizmecioğlu dedi ki...

Merhaba Angelheart,
Senin de blogun olduğuna sevindim. Umarım bende onu görme fırsatı bulabilirim bir gün.
Bloga link eklemeyi buraya yazayım dedim. Dashboard'a girdikten sonra template kısmına giriyorsun.
Orada html kodlarıyla yazılı bir sürü şey gördükten sonra epeyi altlara yan okla geldikten sonra orada gördüğün Google news lü kısma benzeterek istediğin adresi istediğin ismi vererek link oluşturabiliyorsun. Umarım düzgün anlatmışımdır ve faydalı olabilmişimdir. Olmadı tekrar anlatırım.
Kendine iyi bak
Selin

Adsız dedi ki...

Merhaba Selincim,

Yardımın için çok teşekkürler.
Aslında anonim kalmak isterdim ama seni kıramayacağım.Aşağıda sana blogumun adresini yazıyorum:
http://www.albtranslator.blogspot.com

Sevgiler,
Angelheart

Adsız dedi ki...

Merhaba Selincim,

Mailin için teşekkürler.Çok sevindim mailine.hemen de baktım bloguma
bi şey gelmiş mi diye.meğerse buraya gelmiş mailin.
Valla dediğin her şey için saol canım.Çok da mütevazisin,ben senin
siteyi daha çok beğenirim.kaldı ki ben pek anlamam bilgisayarın
tümprogramlarımdan ama sen bu işi biliyorsun.gene de beğendiğine
sevindim.Linkimi ekleyebilirsin sitene (angelheart olarak istersen).
Ingilizceyi 12 sene evvel okulda görmeye başladım.aslında pek okul
ile ilgili değil aslında.sevmekle ilgili.ingilizceye hastaydım.ayrıca
amerikalı komşumuz da vardı onunla da konuşurken pratik oldu.Zamanla ve
pratikle gelişti.
Gene çok saol yazdığın her şey için.Kendine iyi bak,görüşmek üzere.

Görüşürüz.