Çarşamba, Haziran 14, 2006

Canımdan Çok Sevdiğim Sevgilim Benimmm


Bugün uzun yazamayacağım çünkü ablamlardayım (herzamanki gibi) ve ablamın misafiri var (yine herzamanki gibi), dolayısıyla benim burada nette olmam bile çok ayıp ama ne yapayım, bloguma birşeyler yazmak istiyorum. Bugünkü yazımın başlığı biraz uzuzn oldu ama içimden böyle geldi. Yine çok güzel bir haftasonu geçirdik...
Hemen kısaca anlatayım, Cumartesi Hüseyin'in arkadaşı Kaan (namıdeğer Şaban) ve eşi Sibeller'in evindeydik. King ve okey oynadık, tabiki biz yendik. Sonra da gece geç olduğu için onlarda kaldık. Pazar günü de öğlen evlerimize döndük. Pazartesi ben öğlen 1 gibi Reyhan Teyzelere gittim ve akşama kadar onlardaydım, akşam Hüseyin beni eve 10 da bıraktı.
Neyse kısacası yine süper bir haftasonu geçirdik. Bilmiyorum yazmama gerek var mı ama ben yine yazmak istiyorum, aşkımı çok ama çok çok çok seviyorum, herşeyden canımdan çoooookkkkk...
Not: Resimdeki Hüseyin'in küçük teyzesi Nevin Teyze, ben onu cidden çok sevdim :)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba Selincim,

Hüseyinin teyzesi çok tatlı imiş gerçekten cnm.çok şeker duruyor.
İyi zaman geçirdiğine sevindim.Ben de bu aralar yoğundum çünkü yeni eve taşındım ama şimdi iyiyim.
sen de baya eğlenmişsindir gördüğüm kadarıyla.umarım hep böyle güzel haberlerle gelirsin canım.
bu arada işi naptın?bulabildin mi iş?
uamrım evet.
kendine iyi bak,
Angelheart

Adsız dedi ki...

Merhaba Selincim,

Umarım iyisin.Baya oldu yazmıyorsun ben de merak ettim bir bakayim dedim ama henüz bir şey yazmamışsın:)
Her neyse umarım herşey güzel geçiyor.
Ben bu aralar o kadar yoğundum ki bloguma da bir şey yazamadım.
Neyse çıkıyorum şimdi, iyi bak kendine...
Angelheart