Perşembe, Haziran 29, 2006

Uzun süre üstüne...


Öncelikle uzun zamadır yazamadığım için çok üzgünüm ama biraz yoğundum bu aralar. Bugün kısada olsa birşeyler yazmam gerekiyor artık diye düşündüm. Hüseyin'le herzamanki gibi sürekli görüşüyoruz. Hatta geçen hafta neredeyse görüşmediğimiz bir gün bile olmadı. Bu hafta da Salı günü benim iş görüşmem için bir yere gitmiştik ama iş yeri sahibi beni daha önce işe almasına rağmen, Hüseyin'i gördükten sonra bir arkadaşının kızını alacağını söyleyerek beni işe almaktan vazgeçtiğini söyledi. Kısacası Türkiye'de iş bulmak çok zor ve torpilsiz hiç birşey olmuyor. Burayı okuyanlardan ricam, elektronik mühendisi arayan yerleri bilen varsa bana yardımcı olursanız çok sevinirim. Gittiğim iş görüşmesindeki adamın ya benden farklı bir beklentisi vardı ve Hüseyin'i görünce (ki iyi ki beraber gitmişiz) durum 180 derece değişti ya da başka bir problem oldu. Her iki durumda da adam iğrenç bir insanmış.
Herneyse bu konuda pek de konuşmak istemiyorum çünkü cidden sinirlerim çok bozuluyor ve cidden çok üzülüyorum. Evlenebilmemiz için acilen işe girmem gerekirken ben böyle salak insanlarla zaman kaybediyorum :(
Aşkım'la aramız herzamanki gibi süper, yatın 4'te dişçi randevumuz var. Hüseyin'in dişine dolgu yapılacak. Dişçi sonrasında da büyük ihtimalle birşeyler yaparız. Zaten yine haftasonu geldi ve biz yine full beraber olacağız büyük bir ihtimallle.
Aşkım sevgilim bitanem seni çok ama çok seviyorum. Ben söylemekten bıkmadım umarım sen duymaktan bıkmamışsındır veya ileride bir gün bıkmazsın...
Not: Resimdeki Hüseyin'in ablası Didem ve ortamızdaki amcasının oğlu Arif.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba Selincim,


nabersin canım.Olanlara hem üzüldüm hem sevindim.
Üzüldüm çünkü gerçekten dünya bi sürü gereksiz , pislik insanlarla dolu.Sevindim çünkü o iş görüşmesine Hüseyinle beraber gitmişsin.Allahtan beraber gitmişsin,bak tehlikenin önünden geçmişsin.
Sen canını sıkma , mutlaka bulacaksın işini bir gün.Senin bölümün çok iyi mutlaka 1 gün bulacaksın 1 şey.Ben söz veririm bir şey bulursam sana hemen haber vereceğim.
Aynı zamanda bazı iyi iş yerleri olan sitelere de girip cv'ni koyarsan iş bulma ihtimalin yükselecek.Bakalım zaman herşeyi gösterecek sen yeter ki canını sıkma sadece ulaşmak istediğin noktaya odaklan, aptal insanlarla kafanı yorma.
Sana en kısa zamanda çözümler diliyorum canım.

kendine iyi bak,
Angelheart

Adsız dedi ki...

Merhaba Selincim,

Bugün senin için kariyer.net'te iş baktım ve sanırım ilginç bir şey buldum.Bi de sen bak diyorum.Aşağıda koyuyorum ilanı:


GROUP 4 SECURICOR Güvenlik Hizmetleri A.Ş.,
Güvenlik Sistemleri ve Koruma Hizmetlerinde
Türkiye’nin öncü kuruluşlarından birisidir.
Dünyanın en büyük Güvenlik Hizmetleri
sağlayan şirketi Group 4 Securicor'un bir parçası olan
Group 4 Türkiye, bünyesinde görevlendirmek üzere
aşağıdaki özelliklere uygun
SATIŞ MÜHENDİSİ aramaktadır.



SATIŞ MÜHENDİSİ




(Ref:G4S-SMUH01)



Üniversitelerin elektronik / Elektrik Mühendisliği bölümlerinden mezun,




Satış alanında en az 4 yıl deneyimli (tercihen güvenlik sistemlerinde satış deneyimli -CCTV, Access kontrol, yangın alarm, intruder alarm vs konularında- ),




10.000 - 50.000 $ arasındaki işleri takip edebilecek, kontratların müzakerelerinde bulunabilecek,




Ms Office programlarını kullanabilen, İngilizce dil bilgisine sahip




Askerlik hizmetini tamamlamış, ehliyetli




İş takibi ve sonuçlandırma becerisine sahip ve bu konuda hırslı




Prezentabl, insan ilişkileri ve ikna kabiliyeti yüksek




Ticari yönü kuvvetli




Yeni müşteri ve gruplara ulaşılması, ziyaretlerin planlanması ve kontak kişilerin bulunması,

Firma ve şirket faaliyet alanlarının yeni ve potansiyel müşterilere tanıtılması ve doğacak müşteri taleplerinde saha etüdlerinin yapılarak envanterin çıkarılması,

Sorumluluk alanı içinde pazar araştırmasının yapılması, rakiplerin ve ürünlerin takip edilmesi,



Şehir/Ülke: İstanbul
İlan Tarihi: 04.07.2006
İşe Alınacak Personel Sayısı: 1


Yalnız başvurman için hemen kariyer.net'te cv'ni doldur ve sonra hemen onlara cv'ni at.Umarım işe yarar.ayrıca kariyer.net'te eğer özelliklerini yazarsan (elktronik mühendisliği ile ilgili)bir sürü ilan çıkıcak.ben en ilgincini seçtim senin için.Bir an evvel bak belki olur.
Hemde burası kurumsal bir yere benziyordu yani öyle saçma sapan adamlar yok burda.sana başarılar dilerim.kolay gelsin.
Sevgiler,
Angelheart

Adsız dedi ki...

merhaba SElincim,


Uzun süre oldu yazmıyorsun..merak ettim seni..umarım iyisindir ve iş konusunda olumlu gelişmelerin vardır.
En kısa zamanda güzel haberlerini alma dileğiyle,
Sevgiler,
Angelheart

Adsız dedi ki...

selincim,

Çok ama çok uzun süre oldu yazmıyorsun.seni merak etmeye başladım.umarım iyisindir.en kısa zamanda güzel haberlerini alma dileğiyle.

Angelheart

nevra dedi ki...

ooo Selin hayran kitlesi oluşturmuşsun:)))