Pazartesi, Ağustos 07, 2006

Çoook uzun bir aradan sonra...

Öncelikle uzun zamadır hiç birşey yazamadığım için çok üzgünüm. Buraya yazacak kadar zamanı pek bulamıyorum, sürekli Ceren'le ilgilenmekten başka birşey yapmıyorum. Hala iş bulamadım, Angelheart bana ilanda göndermiş (çok teşekkür ederim) ama o ilana başvurmadım çünkü satışla ilgilenmiyorum. Aylardır satış istemediğim için işsizlik sürem günden güne artıyor. Ben illaki elektronik mühendisliği yapacağım diye tutturuyorum onlarda o tarz işlere erkek alıyorlar ve beni de satış içöin uygun görüyorlar. Bakalım benim bu inadım nereye kadar gidecek...
Herneyse hemen sevgilime döneyim, aşkım bu aralar acayip çok çalışıyor. 10-15 gündür geceleri evinde yemek yiyemiyor. Umarım biz evlenincede böyle olmayacak. Şimdi çok çalışıyormuş ki evlendiğimizde böyle olmasın diyeymiş. Çok çalışmasının dışında işler yüzünden bu aralar pek keyfide yerinde değil :( Aşkımı keyifsiz görmek beni çok üzüyor ve elimden hiçbirşey gelmiyor maalesef.
Dün Taksim'deydik, yine herzamanki gibi çok güzel bir gündü. Beni sevgilim cidden dünyanın en şeker, en tatlı, en mükemmel sevgilisi. Aşkım seni çok ama çok çok çok seviyorum...

3 yorum:

eni dedi ki...

Merhaba Selincim,

İyi olduğuna sevindim,çok uzun zamandır yazmıyordun seni merak etmeye başlamıştım.
Ama bence iş konusunda çok çok seçici davranma,kim bilir belki de satış işinde başarılı olursun.Önemli olan bi şekilde işe girip belirli bir ekonomik düzeye gelmen, sonra işini değiştirirsin olmazsa.
Umarım en kısa zamanda istediğin gibi bir sonuç alırısın.
Bi daha da arayaı çok uzun bırakma merak ettik seni:)
İyi bak kendine,
Angelheart

eni dedi ki...

Merhaba Selincim,

Naber nasılsın, gene uzun zaman oldu yazmıyorsun.merak ediyoruz sen, yaz arada bir:)
Umarım yazmaman yeni bir işe girmenin getirdiği yoğunluktan kaynaklanıyor:)
İyi haberlerini bekliyoruz...
Kendine iyi bak,
Angelheart

eni dedi ki...

Merhaba Selincim ,

O kadar uzun zaman oldu ki yazmayalı hakikaten merak etmeye başladım.Umarım iyisin sen ve Hüseyin.Bir gelişme varmı, nişan filan?
Ya iş ne oldu.Umarım istediğin gibi bir şey bulabilmişsin.
İyi bayramlar dilerim sana.
Tüm mutluluklar senin ve sevdiklerinle olsun !

Angelheart