Perşembe, Nisan 20, 2006

Yoğun İstek Üzerine...

Blogumu takip edenlere ve yorum yazanlara hemen cevap yazayım dedim. Bizim ayrıldığımızı neden düşündünüz hiç anlamadım. Ben yazmıyorum çünkü bu blog Hüseyin yanımda yokken askerdeyken günlük şeklinde başlamıştı. O burda yokken ben neler yaptım, onu nasıl özledim onları yazmıştım. O askerden geldikten sonrada yazmayacaktım ama bu kadar ilgi olunca tekrardan yazmaya karar verdim. Yeni havadisleri yazacağım ama eskisi gibi hergün yazmayacağım çünkü sevgilim artık yanımda ve onu ne zaman istersem görebilirim.
Neden evlenmemizi ve nişanlanmamızı geciktirdiğimize gelince hem benim hala iş arıyor olmam hemde yeğenimin dünyaya gelmesi. Bizim biran önce evlenebilmemiz için benim acilen bir iş bulmam lazım. Okuldan mezun olunca hiç böyle problemler yaşayacağımı düşünmemiştim ama elektronik mühendisi olmak iş bulmak için yeterli değilmiş meğer. Yani kısacası önce iş sonra evlilik olacak...
Neyse şimdilik bu kadar yazıyorum, sonra yine yazacağım ve yakında yeni resimlerimizden koyacağım (bir yorumda böyle bir istek vardı da)
Aşkım sana da bir iki şey söylemeden bitirmeyeceğim bugünkü yazımı; seni her geçen gün daha fazla seviyorum, iyiki varsın bitanem ve iyiki benim sevgilimsin...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba Selincim,

Birkaç gündür çok yoğun olduğumdan,bi şeyler yazamamıştım.Ama okumuştum tabii çünkü senin yeni gelişmelerini merak ediyordum:)
Yalnız ben, insanların (istemeden söylemişselerde bile, şu ayrılık meselesini) , bu kadar patavatsız yaklaşmalarından çok rahatsız oldum.
Sonuçta sen bu günlüğü belli bir amaçla yapmışsın,ve o sona erince tabii ki yazmayacaktın.Öncelikle isteğime öncelik verip gelişmeleri gene anlattığın için sana teşekkürler.Yazmayabilirdin de çünkü.Ama gel gör de insanların her şeyi ne kadar çabuk tüketip bitiriyorlar.Hayatı televizyonda verilen diziler sanıyorlar.Orada herşey çabuk gelişiyor diye, gerçek hayatta da aynı olacak değil ya.
Siteni ve düşüncelerini çok samimi bulduğumdan dolayı çok büyük bir zevkle okuyorum ve aşkınızı destekliyorum.
İş konusuna gelince,daha evvel bir yerde çalıştığını demiştin ne oldu ayrıldınmı ordan?
Umarım en kısa zamanda istediğin gibi bir iş bulursun.Yabancı dilin yoksa hemen geliştirmeye bak,sana yardımcı olur iş bulmakta.
Bu arada yeğenine çok uzun ömürler diliyorum , sizin Hüseyinle ilişkinize de dilediğim gibi.
Umarım hep böyle mutlu ve aşka karşı pozitif bakarsın.
Sevgiler,