Çarşamba, Nisan 19, 2006

Yeni Gelişmeler

Öncelikle buraya yorum yazanlara ve bu blogu takip edenlere teşekkür ederim. Bu blogu yaparken okunacağını veya böyle dikkat çekeceğini hiç düşünmemiştim. Yorumlardan bir kısmına hemen cevap yazayım. Hüseyin'in askerden gelip gelmediği sorulmuş; 18 Ocak'ta geldi ve biz bu yılın sonuna doğru evleneceğiz inşallah. Ayrılıp ayrılmadığımız sorulmuş; aman Allah korusun, hala beraberiz ve çok mutluyuz (aman maşallah). Benim buraya az yazmamın sebebi yeni teyze olmuş olmam ve tüm vaktimi o küçük bebeğin alıyor olması.
Onun dışında havadis olarak, isteme gününü 20-21 Matıs olarak nişanı da 3 Haziran olarak düşünüyoruz. Bebeğin geç doğması bizi biraz geciktirdi. Gayet iyi gidiyor ilişkimiz. Ben onu her zamanki gibi hatta daha da fazla seviyorum.
Buraya bazıları şöyle yorumlar yazmışlar; Hüseyin Selin'in değerini bilsin. Bence yanılıyorlar, asıl benim sevgilimin değerini iyi bilmem lazım (ki biliyorum) çünkü benim sevgilim dünyanın en mükemmel sevgilisi, en kusursuz insanı, en bulunmaz dostu, en....
Aşık seni çok çok çok seviyorum ki sen bunu zaten çok iyi biliyorsun.
Şimdilik bu kadar...

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhabalar biz erguvan holding çalışanları (72) hergün sitenizi takip ediyor ve mutluluğunuzu paylaşıyoruz askerin geldiğine sevindik ama bizi geç haberdar ettiğin için sana kızgınız şirket içerisinde hergün bahis oynanır hale gelmişti kimileri sizin için milyarlar oynadılar ayrıldınız diye lütfen habersiz bırakmayınız bizleri

Adsız dedi ki...

oh beee nihayet haber aldık

Adsız dedi ki...

ben size demiştim ayrılmayacaklar diye

Adsız dedi ki...

aşk bu aşk öyle çabuk bitermi ne sandınız siz yeğene selamlar inşallah sağlıklı büyür

Adsız dedi ki...

mayısta nişanlanıp eylülde evleneceğiz yazmıştınız neden tarihler ileri atıldı ? bir sorun mu var ? bizi habersiz bırakmayın