Salı, Aralık 26, 2006

Bu Son Yazı

Sevgili arkadaşlar;
Bundan sonra buraya yazmamaya ve yazdığım diğer yazıları da draft halinde tutmaya karar verdim. Anlayışla karşılanmasını bekliyorum. Buraya yazmamamın sebebi, ben buraya yazdıkça sanki bizim evlenmemiz daha da zorlaşıyormuş gibi geliyor. Eminim sizlerden hiçbiriniz kötü düşünmüyorsunuzdur ve negatif enerji vermiyorsunuzdur ama ben nazara çok inanırım. Buraya sadece ne zaman evleneceğimizi yazacağım.
Hedef nişan: 21.04.2007
Hedef Nikah: 07.07.2007 (Yer: Kadıköy Evlendirme Dairesi)

Bu tarih ve yerler kesinleştiğinde tekrar haber vereceğim çünkü sizlerin de bizimle olmanızı gerçekten isterim.
Herkes sevgiyle klasın, çünkü biz Hüseyin'le öyle kalacağız.
Aşkım seni dünyalar kadar çok seven sevgilin Selin :)

2 yorum:

eni dedi ki...

Mehaba Selincim ,
valla bunu okudukça üzülmedim desem yalan olur...merak ediyorduk gelişmeleri.ama napalım hayırlısı olsun..benim mail ve sitem var nasıl olsa ne zaman istersen irtibata geçersin...sana mutluluklar dilerim.
Seni tanımak güzeldi.
Angelheart

eni dedi ki...

Ayrıca ila da sadece ilişkinizden bahsetmek zorunda değilsin..havadan sudan konuşacağın bir blog de olabilir...anlatım şeklin güzel..bunu kullan...
iyi bak kendine,
Angelheart